Undrar hur länge det tar innan jag tröttnar igen.

2010-07-14, 15:04:12 / Kategori: Allmänt
Hej, Therese Här!
Som rubriken säger så undrar jag hur länge det kommer ta för mej att  tröttna på bloggen. Jag har en kick nu och kanske nån vecka framåt bara för blogg designen , Haha, Lite stört faktiskt. Men när den kicket är slut så ska jag ändå försöka fortsätta skriva här i. Men jag är mest på min egna blogg, http://www.itsmylifenotyours.bloggsida.se , Men den har inte alls nån bra design eftersom jag inte vet hur man gör!
Just nu så sitter jag och skriver här men inte bara, jag är inne på min hotmail och raderar MASSA meddelanden, Jag har: 3673 meddelanden. Sjuukt Sjuukt mycket!:O .. Ändå har jag raderat flera rader. Detta kommer ta månader att ta bort! -.- För jag tar bara några rader om dan/veckan/månaden. haha.

 <-- , haha , fråga inte! xD



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?