it's sucks!

2010-07-12, 15:20:16 / Kategori: Allmänt
hej..

igår kom jag och therese hem från 4 dagar i tumba.
umgicks bara med viktoria i 2 dagar och linda i 3 dagar.
det känns lite sådär just nu.. med vänskapen med viktoria =/.
det känns som att vad man än gör så gör man fel.
vänskapen verkar vara över ? .. men får hoppas att den inte är det och att det inte var menat till mig..
men det var det nog och det är bara vad jag tror.

idag ska jag kanske till järna.. fårse..


När Kärleken är borta
och vänskap är död
när det enda är tomt, och hjärtat är bruten
Jag ska hålla din hand, medan det sista dammet blåser bort.
medan ögonen är tomma, med inte en tår.
Jag ska gråta dem åt dig
när Du fastställs, och ingenting är kvar.
Jag ska hålla dig, och ta tomhet till.

för Du är min vän, även om kärleken är borta
och vänskap är död.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?