glömt bort bloggen totalt!

2010-06-28, 17:21:21 / Kategori: Allmänt
Thäss Skriver.

Hejsan Hoppsan!

Förlåt så mycket för att jag glömt bort bloggen under tiden som gått på sommarlovet men hallå,det är sommar och skolan är slut! Midsommarn var faktiskt bra :O vilket jag faktiskt inte trodde eftersom alla andra dagar suger. Igår cyklade jag och syrran , vi tog med oss hundarna och ena katten följde efter oss men iallafall. Jag slog upp knäet,vänster, i styret , omfg vad ont jag fick! kunde inte fortsätta cykla eftersom det gjorde skiit ont att böja på knäet. Men nu är det en liten bula och blåmärke! men gör lite lite småont , kan gå och stör mej inte på ”smärtan” så allt är coolt (Y) ;)

Det är 24.9 grader ute så.. men ja, tänker inte sola än.. har faktiskt ingen lust alls. ska kolla på , my super sweet 16 *L*

kyss&smek




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?