Sommarlov

2010-06-18, 13:42:40 / Kategori: Allmänt
hejsan bloggen !!
Nilsson hära - Nu är det sommarlov, fick de i onsdags och tror jag ska lägga ner med bloggen nu under sommaren.. vet att jag inte skriver så ofta heller men jag pallar verkligen inte och har för det mesta inte tid.. Men aa, kommer säkert skriva någongång under sommaren men inte ofta..
Men har inge mer att skriva så

 Min helt otroliga kklass som jag ALDRIG kommer glömma eller SLUTA att älska..Den här klassen kan man inte beskriva med ord.. Dom här tre åren med er har faaan varit dom tre bästa i hela mitt liv.. Det är till er jag vill gå när jag mår som dåligast för då får man alltid ett leende på läpparna.. Att ta farväl nu är så jävla fucking jobbigt att det gör så jävla ont i hela kroppen, men jag vill bara säga tack för alla UNDERBARA år och JAG ÄLSKAR ER ALLA <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?