Buffy the vampire sl... ngt :)

2010-06-15, 21:37:42 / Kategori: Allmänt
hellu.

har kollat igenom någras bloggar asså hahah dom går i 6an och har typ inte haft sin blogg i 4 månader (märks) och dom skriver: häähj <333 eller, shasha bloggen.
så himla fult, haha. WB fjortis elr vad?

idag har jag suttit inne för det mesta, gick över en snabbis förut till min moster men så fick jag ont i magen och gick hem. sitter och kollar på buffy the vimpire slayer, elr vad den heter. rätt bra faktiskt.
och nu piper max, våran hund. han vill ut och jag pallar fan inte ta honom -.-' , men blir ju tvungen för han är min bebbi :D <3 och taskigt att låta honom vara piss nödig :P. så jag tar ut honom snabbt nu.




                                                    5 min senare!

så nu har jag tagit min älskling ut så att han fick pissa :) :) <3.
jag hoppas att jag gör någonting roligt imorgon seriöst. det är tröttsamt att bara sitta hemma och ruttna till döds.
men men... therese ligger och sover och klockan är ju bara halv tio :O ... hoon har typ sovit i 2 timmar nu.
men nu ska jag titta vidare på buffy :).

                                                                    puss och kram <3 / Linda N'




älskar färgen på tröjan :) :).



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?