Dop på lördag, kul vah? :)

2010-06-30, 15:59:05 / Kategori: Allmänt
LindaNerlen@ kortMinne .se

hejjsan.

nu var det ett bra jag sen jag skrev lix.
för det första så har jag bara glömt bort att skriva sen så har jag inte orkat. men nu orkar jag :)
Det var Värsta kanon vädret i går ju. men värsta B vädret i dag. men det är ju ändå skönt att det inte är varmt som igår fast jag hade önskat det för vill sola och få lite färg tills lördag lix. :)

jag kan lika gärna berätta vad som händer på lördag. jag ska på dop. kul vah ? :)
Brorsans dotter Ebba ska döpa sig och jag och syrran ska vara Gud mor ? :)
så jag ska hälla i dop vattnet och Therese ska tända ett ljus.
Men kan erkänna att jag är rätt nervös lix. :(

just nu sitter jag och chattar med Elina på Msn.
ska fråga mamma om jag och Therese får sova där tills i morgon.
men jag ska avsluta nu och jag lägger in 2 bilder :).

puss puss <3



Therese och jag



Ebba som ska döpas



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?