you raise me up to walk on stormy seas.

2010-06-04, 12:44:09 / Kategori: Allmänt
T Här.

you raise me up so i can stand on mountains,you raise me up to walk on stormy seas. You raise me up to more than i can be.


Det var lite från westlife – you raise me up. En grymt fin låt om ni frågar mig. Älskar den stenhårt! Men nog snackat om de.. Vi sitter i skolan och alla kollar på film medans Linda diskar och donar. Jag sitter här! skit bra (Y) Var även sista idrotten idag, Sista gången man satte sin fot i och ur gympasalen. Det kommer inte heller fler tillfällen att komma tillbaka efter sommarlovet. Jag kommer nog endå sakna denna skola trots allt. Men det försvinner med tiden , fort må jag endå tro. Linda och jag drar till tumba idag , vi ska vara med vår kompis , viktoria , eller ja , sleep over there. Vi ska dra till Tumba bruk och chilla och förhoppningsvis ha kul.(Y) Jag hoppas bah inte att det kommer folk som jag inte tycker om , tror inte det , men man kan aldrig säga aldrig. right?  jag skriver mer innan vi drar iväg till tumba.

pussiluski.<3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?