ensam och det är kallt

2010-03-04, 19:24:26 / Kategori: Allmänt
Therese Här! Jag sitter här i köket med sovande djur. Mamma och moster har åkt till kusin vitamin för att låna hennes tvättmaskin eftersom våran råkar vara trasig. Får en ny till nästa vecka.
Brorsan vill att jag och Linda ska komma på lördag till honom eftersom hans tvillingpojkar blir 1 år. Vill dit för att dom vill det men.. Jag har ingen lust att åka till nynäshamn :/ sen är jag blyg så kommer inte direkt prata när jag är där. Och tycker inte om att åka nånstanns utan mamma, Mamma kan tyvärr inte åka dit eftersom hon och brorsans fru är osams.. Dåligt! Men antar att livet är så.
Jag har fortfarande inte duschat, tiden har gått så fort! Liksom , redan halv åtta :O
Linda kommer ikke som nikke hem idag , för då skulle hon redan ha vart här. Dom skjutsar hem henne tomorrow. Men jag har ju sjukt tråkigt :O Så därför ville jag ha hem henne , men , kan inte förstöra för henne för att jag ska ha kul. XoXo T'

PS: läcker design jag satt in va ? ;-)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?