Ett ord - ERIK SAADE !!!

2010-03-14, 13:06:24 / Kategori: Allmänt
Hejsan !!

Ledsen att jag inte skrev på hela helgen, eller jag skrev i går eller om de va i fredags men jaa de va juh bara om REMEMBER ME x) Men igår så åkte jag Sofie & alexx hem till jossan och firade henne och samtidigt kollade på melodifestivalen ;) Haha, jag har bara ett ord - ERIK SAADE :O Sexyboy or what ? ÄLSKADE hans låt asså. Manboy Manboy you can call me manboy ... Så jävla bra :D Hade inte hört den innan, kollar inte direkt på melodifestivalen xD Neej, men idah måste jag jobba so :O och imorgon med så jag ska skippa skolan, vi har ändå halv hemstudiedag 3 lektioner så jag pallar inte gå =P imorgon åker Linda och Therese =( I will miss you Guys <3 Neej, nu kollar jag på melodifestvalen igen ( väntar på att erik saade ska sjunga igen ) och försöker jobba so,


Kiss On The butt eran L'



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?