godmorgon

2010-03-04, 15:48:06 / Kategori: Allmänt
Therese Här! Godmorgon ska man väl inte säga, Kanske ska säga god eftermiddag!! Jag vaknade nått vid klockan 9 i morse och bah:" VAH , bara nio ?! " Så självklart somna jag om igen och vaknade vid klockan 1 och somnade om en halvtimme innan jag steg upp. Jag är ju endå ensam nu så varför inte sova?  Eller ensam är jag väl inte. Mamma är  hemma och Moster är här. Men inte syrran! Eftersom jag sa i förra inlägget att hon sover över i tumba hos vår kompis.

Mamma sa nyss att hon kanske ska laga tortilini :O Asså , det är nog det ÄCKLIGASTE som finns att äta. Jag är inte kräsen på mat men alla ogillar nån slags mat, right? Snart så ska jag duscha , men skulle vara nice med ett badkar. Lyllo er som har det! Vi hade ett badkar för nått år sen innan vi flyttade men mamma använde det till att sätta tvättkorgarna i. Så det var ju inte nice att bada i det när man väl fick bort korgarna. Det jag hatar med dusch är att man inte kan koppla av , stänger man av vattnet så fryser man ju. Och inte kan man raka benen/armarna utan att missa en del eftersom det är ansträngande att stå (tycker jag)...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?