Hemma från Gambia.

2010-03-31, 06:29:56 / Kategori: Allmänt
Therese Här! Vi kom hem igår tidigt på morgon och jag vill inte ens vara hemma! Jag vill faktiskt tillbaka , antagligen så hade vi kul där eftersom jag vill tillbaka.
Folket på hotellet är trevligt och vissa är roliga och andra avundsjuka. Kan berätta efter skolan när jag har mer tid. Men saknar iallafall Gambia och vill tillbaka så ska spara pengar så man kan åka nästa år. kram.





det var lite bilder.... Först en del av hotellet och sen på mamadou och hans vänner , mamadou är han vi var med under dom 2 veckorna i Gambia. Han jobbar på hotellet , Cape point dårah. Som vakt på nätterna.

och sista bilden är på en öken. Sahara eller nått , minns inte.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?