Hyra film !!

2010-03-06, 12:52:45 / Kategori: Allmänt
Hejsan alla söta bloggläsare !!

Igår hände inget roligt just därför skrev jag inge mer igår.. Jag var bara inne en snabbis hos grannen och såg deras nya son William så söt, men deras andra unge Elvira är sötast.. Tror inte de finns någon charmigare unge än henne =)
Idag så vaknade jag 8 =O men somnade om till halv 1 :D Haha
Idag har jag inga planer, tror bara att det blir mys med familjen.. Eftersom andre (låsaspappa) ska ut idag så ska jag fråga om vi kan hyra en film på våran box och det kommer vi nog få så då kommer det bli NEW MOON för nicko vill oxå se den, hyr vi den så äre nog min 5 gång jag ser den ;)

Idag när jag vaknade märkte jag att det var lördag och det betyder att om en dag börjar skolan eller två om man räknar med lördagen =/ men skit samma, och det betyder att nu när man har haft lov så har man sovit till 11-12 men nu måste man börja gå upp 7 =O Men det är najs ändå för jag går bara den här veckan och lite nästa vecka sen drar jag till Portugal och linda&therese drar redan nästa vecka :) Så våran blogg kommer inte bli skriven på en vecka sen nästa fredag :( jag åker på fredag den 19 linda och th åker måndagen 15 och jag kommer hem lördagen 27 och dom typ den 29 tror jag :P dom skulle vara borta 2 veckor sa dom..
Asså jag är så avis på dom för jag vill oxå åka till Afrika :(
Tror det var allt för mig just nu så

Kiss On The Butt Eran L'

En av eclips scenerna :D Längtar som satan !!

therese

Vi kommer hem den 30;onde :D



2010-03-06, 14:51:52



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?