köldskador!!

2010-03-02, 23:51:31 / Kategori: Allmänt
hej hej, L' Nerlen Här!

linda sover över hos mig och therese hon kom i måndags och åker hem i morgon :(.
igår så tog vi ju några flumm bilder, as kul :).
så nu ikväll så skulle vi gå en promenad men det blev att vi gick en stund, så slängde vi oss i snön, i ett dike så åkte man ner tills bena var täckta, asså det låter töntigt men det var det inte, skiita kul asså!!!
så nu när vi kom in så tog jag nyponsoppa och linda och th tog varm choklad! :)
och nu så sitter vi framför tv:n med köldskador och med täcken och myyser :D.
vet inte vad jag ska skriva för någo mer!, ääh.. det får räcka, ppuss puss// L' N


ps: vi tog några bilder idag med!



vad tycks om bilden?
, jag och therese med lilla Ebba :)

Neha

Söt bild:D



2010-03-03, 10:00:20 URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

therese

Tack Neha :D



2010-03-04, 17:19:24



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?