Mamma , du är mitt liv.

2010-03-11, 19:00:04 / Kategori: Allmänt
OLD PIC'S





-


Mamma, jag älskar dej så mycket.
Jag vet att du redan vet om det men det är för att göra dej säker på det.
Jag vet att du inte mår bra till 100% och det gör mej ledsen. Det känns som att det är jag&linda som gör det. Jag vet att det inte är så , att vi inte är dom endå som gör det jobbigt för dig.Jag vill verkligen inte göra dej illa på nått sätt , det är det sista jag vill.
Skulle våra liv vart annorlundare ifall vi inte krockade 01 ? skulle du mått bra nu?
Jag vill strypa den som körde på oss , han/hon förtjänar inte ett bra liv. Men du gör.
Du ställer upp för dom som behöver ditt stöd , men vissa struntar i att ge dej nått tillbaka men vad jag tror är att du inte kräver nått tillbaka , bara dom är sjysta. Men mamma , du ska veta att jag vill stötta dej till 100% men jag vet inte hur man ska stötta sin mamma. Du är mitt liv alltså min luft jag andas , marken jag går på.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?