REMEMBER ME

2010-03-13, 00:02:15 / Kategori: Allmänt
Hejsan !!

måste verkligen skriva av mig just nu, kom hem nyss till alexx.. Vi var juh på bio och kollade på REMEMBER ME med ROBERT PATTINSSON och den va juh bara sååååå jävla sjuuuuuukt braa, asså gud jag vet inte hur jag ska beskriva den, den va så jävla bra att det finns inga ord, eller asså jag kan inte bestämma mig om den va bra eller inte :P Den va sååå sorlig, ROB DÖR I SLUTET - 11 september.. Herregud vad jkag grät och grät, kan fortfarande inte sluta vara emo, vill bara gråta mer så nu kollar vi på One Tree Hill säsong 5 och tröstäter nutella.. Jag vet att de är töntigt att deppa så mkt över en film men jag kan verkligen inte släppa de.. Måste bara gå och se den igen..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?