usch

2010-03-31, 19:29:32 / Kategori: Allmänt
Therese Här! Jag har ont i min mage. Har haft det sen dag 9 i Gambia. Maten?
Viktoria fyller år idag , Grattis babe :D , hela 12 år ;) haha , nejdå , 17 år. Själv så blir man bara 16 i november!! Hur jäkla lång tid som helst dit :P men whatever. Right?
Imorgon så ska Linda och jag berätta saker om Gambia , vad vi gjort och så , Hoppas man lyckas bra...
Gud vad jag kommer tjata om Gambia ett tag , vill verkligen tillbaka.. Men det tar ett år innan man kommer dit igen.. Dom har väl sin regn period snart..
Hahahah , Jag måste lägga in en bild på mina rasta jag tog i gambia , tog 7 timmar , så var helt jävla slut efteråt och jävligt missnöjd var jag. När dom var färdiga med flätorna så sa dom att jag kunde kolla i spegeln , oh my god säger jag bara. Började gråta när jag såg mej själv i spegeln , var så sjukt fult.Håret gjorde mej ÄNNU fulare än vad jag igentligen är. Satt i 7 timmar HELT I ONÖDAN och slösade pengar också , dom kunde väl då ha gått till något nyttigare.







var fult på mamma också , så självklart tog hon ut sina också , före mej faktiskt. Men bilden är underbart vacker.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?