Vill ha godisbilar =)

2010-03-09, 19:05:15 / Kategori: Allmänt
Hejsan bloggen !! :)

Sitter vid den gamla bärbara datan, den e typ sönder så vi har inte använt den direkt.. men nu så satt mamma på den och då passade jag på att sitta vid den x) Ni kan aldrig gissa vad jag hittade på den här datan :P AS gamla bilder, haha va riktigt roligt att se, och massa videos på mig och viktoria xD dom va AS roliga att kolla på :P
Dom här två dagarna har gått skit snabbt och det gör nog resten av veckan oxå så då närmar sig Portugal :D längtar som faan =) Jag är jäkligt sugen på godisbilar och det har jag varit i typ 3 dagar nu x) Fast man ska juh ha sin mens snart så x) 

Sitter i soffan och kollar på Jerry springer som mamma är galen i -.- Det suger egentligen ;) 
jag ska snart hoppa in i duschen och sen packa väskan till handbollsprofilen imorgon :P 
Har inge mer att säga just nu så jag lägger in nån bild eller två ;)

Kiss On The Butt eran L'




Bild nummer 1 - Min bäbis victor när han vär liten =)
Bild nummer 2 - Jag och Viktoria
Bild nummer 3 - Linda Jag Therese

( Gamla bilder)

simone

sv: Tack så mycket! :D Så otroligt söt du är :)



2010-03-10, 10:16:13 URL: http://fattybom.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?