Dags att skriva nu ?

2010-05-08, 15:37:45 / Kategori: Allmänt
T Här'

Jag har inte skrivit på år och dar , jag vet.
Men har inte ooooorkat skriva. Linda Nilsson är i barcelona. Lyllo henne.
Undrar vad hon har för sig .. hm... får ta och tänka. Hon kanske har nationella , eller jobbar .. handoll ?
Undrar också hur vädret är. Är det sommar i barcelona ?? :P XD

Vet inte vad som händer idag , tyvärr. Jag vill inte bara sitta hemma iallafall.
Mamma sa typ till brorsan att dom inte ska räkna med att vi kommer och grillar med dom. För mamma och pappa håller på och ändrar om i stora rummet 2 eller vad man ska kalla det.
Finns inget och göra. Kom på nyss att jag och linda måste gå upp och städa vårt rum. Det är nått mamma kommer tjata på annars. -.- Jobbigt värre. Rummet kommer bli lika stökigt endå! fort också.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?