Det är fredagskväll och jag sitter hemma och har tråkigt -.-

2010-05-28, 21:38:47 / Kategori: Allmänt

Nilsson - jaa, som rubriken lyder så sitter jag hemma på en fredagskväll och har SKIIIIT tråkigt..
va på begravning idag, min gamla tränare dog i ALS för ungeför nån vecka sen så han begravdes idag.. De va riktigt hemskt asså =/ Kommer sakna dig Fredrik Appelgren <3
Aja, just nu så har jag lust att gå ut och springa av mig allt jag tänker på och de e inte roliga grejer direkt.. Min hals gör ont oxå =( Ååååh mitt liv suger just nu... Och så e jag ganska irri på Linda&Thäss - dom har en mobil men vad faan använder dom den till ?? Inte att svara på sms iallfall -.-

På måndag har jag omprov i mattenationella, det gick riktigt dåligt första gången och kommer gå dåligt på måndag med =O
Neej, men nu orkar jag inte skriva mera så

Kisses'

  Bild från Barcelona, men två av barcelonas handbollsspelare ( han med gultröja var målvakt men har slutat och den andra med blå&röd tröja är svensk ) men de va inte själva poängen.. Själva poängen är min klass, jag fattar inte hur jag ska klara mig utan den, att komma tillbaka efter sommaren till en helt ny klass och inte känna en enda j*vla person.. Det skrämmer mig... bara tanken att vi ska gå skilda vägen snart knäcker mig..De e så jävla sköna personer i den och jag hoppas verkligen att vi alla håller kontakten för jag älskar min klass och kommer alltid att göra de <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?