It's very very hot

2010-05-20, 15:03:20 / Kategori: Allmänt
Nilsson här - Det va ungefär ett halvår sen jag skrev känns det som xD Men jag har haft så mkt att jag inte har orkat.. Har varit i Portugal och i Barcelona och så har man haft så mkt plugg inför alla nationella så jag har verkligen inte orkat skriva, men nu äre bara 3 veckor kvar till skolan slutar ungefär och jag börjar bli riktigt nervös.. Tänk om man inte kommer in någonstans eller typ valt fel linje eller så.. och så ska man skiljas från sin klass :O Det e de värsta med allt just nu.. MIN KLASS, efter sommarlovet kommer jag inte komma tillbaka till min sköna klass och det SUGGGGGGGGER rent sagt... Jag vet inte vad jag ska skriva mer eftersom det e så varm och mitt huvud orkar inte tänka just nu och min rygg gör SÅÅÅÅ ont.. Så vi får se om jag orkar skriva lite mer ikväll om hur de har varit i portugal och i barcelona och allt..

Kisses Linda



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?