solat.

2010-05-21, 17:37:14 / Kategori: Allmänt

Hejsan Hoppsan lillebror!

När jag och syrran vaknade så åt vi frukost och sedan drog vi över till grannen alltså min moster. vår kusin  var där också <3   vi satt där typ.. en halvtimme och sen så drog mamma, moster och kusin in till mölnbo och skulle göra lite grejer. Jag och Linda stannade kvar och solade och kasta pinne med mosters hund, Nikki. Blev röd = brun??  sen kom dom tillbaka och jag, syster och kusin satt i skuggan , kusinen löste korsord så vi låg bara där. Sen får jag  synd på VÄRSTA spindeln , asså , skojar inte. Den var SKIT STOR. lite avlång.. grå eller nått. Men lika fort som hon fick syn på spindeln så dog den. stackarn , HAHA , men skiter totalt i spindlar , EUW. när jag endå skriver om spindlar så vaar vi också i ladan igår. Det började kittla vid brösten , ja .. ni kan nog redan lista ut vad som låg där och såg ful ut. Fyfan.. Trodde seröst jag skulle börja gråta. Men otroligt nog , jag som är spindelrädd , fick inte ens panik :S DEN SATT PÅ MIN KROPP , liksom.

Nu ska jag ut och .. jag vet inte vad. Linda (syster) ville ut så okej då. Men en sista grej är väl att jag kan rekommendera beutycycle, anti-spot gel. AS BRA , tar bort finnar på typ.. mindre än en dag. gryyyyyyymt bra

pussiluski. <3 /therese



PS: DENNA SPINDEL (TROR DET VAR DENNA?) LÅG UNDER MIN FILT. jätte liten spindel.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?