vad tycker du om att bli gravid i den ålder du är i nu ?..

2010-05-19, 16:21:11 / Kategori: Allmänt
hellu.

nu vart det riktigt länge senjag skrev, förlåt för det =/.

om du är tjej, har du någon gång funderat på att du vill vara gravid i den ålder du är i nu ?.
om du är kille, har du någon gång funderat på att du vill bli pappa i den ålder du är i nu ?.
Det har iallafall jag. jag vill så gärna ha barn spelar seriöst ingen roll ålder just nu, men asså visst det gör det.
jag är bara 15 och jag är verkligen inte redo för barn än. jag har mycket framför mig med skola och allt.
men skulle det hända att jag blev gravid så skulle jag nog behålla det.

det är ca 3 veckor kvar i skolan sen är det sommarlov och gymnasiet väntar :) ..  jippie !!!
HÄRLIGT!, men vill inte börja i gymnasiet asså, jo det vill jag men kommer vara så J*vla nervös!
men det är nog alla första gången i gymnasiet.

hoppas det blir bättre med dig Elina =/.

/ / Linda Nerlén




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?